Tyto scénáře počítají s úsporou na nákladech od 300 milionů korun, v případě zapojení všech scénářů až 1,5 miliardy korun. V návrhu možných úspor se tak objevilo i zrušení autobusové linky 170, která jezdí na Jižní Město. Nicméně podle náměstka primátora pro oblast financí a rozpočtu Pavla Vyhnánka nejsou tyto scénáře na pořadu dne, neboť takovéto zásahy nebyly obhájeny nízkými finančními přínosy.
Pražská koalice se proto rozhodla saturovat výpadky příjmů zdražením jízdného, kdy by se mohl roční kupon vyšplhat až k závratným 5500 Kč! Co však zatím není rozhodnuto, je způsob zdražování, tedy zda se bude jednat o jednorázové zdražení, či zda bude kupon zdražovat postupně. V souvislosti se zdražením ročního kuponu tak hlavní město zvažuje i změnu systému slev a úpravu cen jednorázového jízdného.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLČlánek byl převzat z Profilu Ing. Ondřej Prokop
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV