O TŘI ÚZKÁ HRDLA MÉNĚ
Díky náročným stavebním sezónám a odvaze PRAHA SOBĚ profesionálně spravovat město bez strachu o politické body jsme opravili pražské silnice, radiály i koleje. Umožnilo nám to se pustit do toho největšího projektu – rekonstrukce Barrandovského mostu.
Silnice každopádně nejenom opravujeme. Neustále hledáme s dopravními inženýry TSK Praha cesty, jak zkapacitňovat existující silniční síť, abychom se zbavovali zbytečných úzkých hrdel a špuntů. A momentálně pracujeme hned na třech takových místech.
Nová rampa z Jižní spojky
Sjezd z Jižní spojky na Rabakovskou. Noční můra při cestě do průmyslové zóny v Hostivaři. Motají se tam mezi sebou osobní auta s náklaďáky. Bylo to na hraně kapacity už dost dlouho. Od pondělí tam budujeme novou rampu, ať se dopravní proudy při napojování rozdělí a sjezd z Městského okruhu je plynulejší.
Kapacitní křižovatka na Průmyslovém polookruhu
Průmyslový polookruh dnes plní funkci chybějících okruhů. Denně jím projede až 85 tisíc vozidel. Křižovatka ulic Poděbradská - Průmyslová - Kbelská patří mezi ty nejvíce frekventované ve městě.
Opravujeme ji, abychom zvýšili její kapacitu. Upravujeme signalizace, budujeme nové řadící pruhy včetně výstavby dvou podchodů pro pěší pod železniční tratí podél ulice Kbelská. Vedle toho také běží příprava nového Hloubětínského tunelu.
Nový nájezd na Rozvadovskou spojku
K velké nadzemní křižovatce přistavíme další 160 metrů dlouho větev. Připravujeme veřejnou zakázku na zhotovitele. Stavba uleví křižovatce Bucharova x Pekařská, kdy ve směru na Rozvadovskou spojku směrem do Butovic vzniká kolona. A to i ve směru na Motol. Díky nové rampě a přímému napojení na Rozvadovskou spojku v křižovatce Nárožní x Bucharova dojde k plynulému napojení aut.
Nechápu, že 42 let nikoho nenapadlo využít existující 300 metrů dlouhý kus silnice.
Opozice bude dokola opakovat, že se v Praze nic neděje. A když ano, tak to děláme blbě. Tisíckrát opakovaná lež se pravdou nestane. V Praze se konečně staví důležité investice. Opravují se silnice. Staví se mosty, nová linka metra i tramvajové tratě. Děláme přechody, rozšiřujeme chodníky. Chytře nastavujeme signalizace. To vše se dalo do pohybu díky naší píli a ochotě dělat věci správně, ne pro malé domů kamarádům.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV