O ÚZKÉ HRDLO MÉNĚ
Sjezd z Jižní spojky na Rabakovskou. Noční můra při cestě do průmyslové zóny v Hostivaři. Motají se tam mezi sebou osobní auta s náklaďáky. Bylo to na hraně kapacity už dost dlouho. Před chvílí jsme tam pustili do provozu novou rampu, ať se dopravní proudy při napojování rozdělí a sjezd z Městského okruhu je plynulejší.
Z Jižní spojky mohou tedy řidiči odedneška sjíždět do průmyslové zóny v Hostivaři po nové odpojovací rampě do Rabakovské ulice. Je to velké zlepšení především pro nákladní automobily. Dopravní inženýři TSK Praha vypočítali, že rampou denně projede skoro 3000 aut z toho 230 nad 3,5t. Nejenže si všechna tato vozidla výrazně zkrátí cestu, ale nyní se taky vyhnou dvěma vytíženým křižovatkám před nájezdem na Průmyslovou a očekáváme snížení intenzit také ve Švehlově.
A to není vše. Aktuálně projektujeme zkapacitnění Jižní spojky v obou směrech v úseku Rabakovská a křižovatka Jižní spojka x Průmyslová. Díky náročným stavebním sezónám a odvaze profesionálně spravovat město bez strachu o politické body jsme opravili pražské silnice, radiály i koleje. Umožnilo nám to se pustit do toho největšího projektu – rekonstrukce Barrandovského mostu.
Silnice každopádně nejenom opravujeme. Neustále hledáme s dopravními inženýry TSK cesty, jak zkapacitňovat existující silniční síť, abychom se zbavovali zbytečných úzkých hrdel a špuntů. A dnes jsme uvedli do provozu jedno takové místo. Další na řadě je zkapacitnění křižovatky Poděbradská – Průmyslová – Kbelská a přistavíme nový nájezd na Rozvadovskou spojku, využijeme pro něj existující 300 metrů dlouhý kus silnice.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV