Dobrá zpráva je, že zasypaní podjezdů pod magistrálou není náš největší problém. Harmonogram s ním totiž počítá až úplně nakonec, bude tedy dost času na výměnu politické reprezentace, která bude méně nakloněna současnému anti-dopravnímu šílenství. Špatná zpráva je, že zasypaní podjezdů pod magistrálou není náš největší problém. Škod lze stále napáchat dost.
Se zásadními problémy návrhu IPR (Institut Plánování a Rozvoje hl. m. Prahy) seznámil přítomné zástupce starosty Ing. Zdeněk Kovářík. Prý to bylo za 25 let v politice teprve podruhé, kdy veřejně kritizuje „paskvil“ vzešlý z dílny odborného útvaru ve službách města. Rekonstrukce Táborské aktuálně počítá s úbytkem cca 150 parkovacích míst v oblasti, kde jich dnes už několik set naopak chybí. Kapacitu komunikace, po které denně projede na 15 tisíc aut, a která je jediným myslitelným spojením mezi Náměstí bratří Synků a Pražským povstáním, sníží zrušení odbočovacích pruhů a především má dojít ke spojení jízdního pruhu a tramvajové trati na úkor mnohem širších chodníků. V související ulici Na Pankráci, s jejíž úpravou se počítá ve druhé etapě, má být tramvajové těleso nahrazeno travnatým pásem neprůjezdným pro vozidla na rozdíl od dnešního betonu.
Logickým důsledkem je vytvoření dopravního kolapsu. Nejde však jen o diletantství, ale o chladnokrevný plán – lidem to pořádně znepříjemníme a oni se svých aut vzdají – hloupý, naivní, sociálně inženýrský, ale plán.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV