Tak jsem dnes plnil úkol od svého táty, který je v kategorii 80+, abych ho zarezervoval na očkování proti koronaviru. A hlásím, že úkol pro dnešek splněn, i když jenom částečně.
Moje uživatelská zkušenost se systémem rezervace a registrace je celkem dobrá, odezvy byly v pohodě, všechno fungovalo bez problémů včetně zasílaní SMS s PINy. "Jenom" rezervace termínu očkování na závěr neproběhla, a to z důvodu vyčerpání kapacity u všech očkovacích míst. Máme to zkusit "za několik dní", což nevím co přesně znamená, tak to zkusím po víkendu.
Sice mě velmi mrzí, že termín pro tátu zatím nemám, ale vyčerpané kapacity očkovacích míst po hodině a půl od spuštění systému znamenají, že je o očkování velký zájem a to je dobrá zpráva. Tak snad se na tátu brzo dostane, budu o moc klidnější.
Jaké jsou vaše případné zkušenosti?
P.S. Jenom snad jedna drobná poznámka, ve formuláři u kolonky s názvem číslo pojištěnce mohla být v závorce zkratka RČ. Ale jak píšu, jinak OK, vše fungovalo bez problémů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV