Děkuji ještě jednou, už asi dobrý večer. Pozměňovací návrh pana senátora Kosa určitě mění ty drakonické sankce, ale já jsem je tady neuváděl pouze jako jediný důvod. Také jsem je neuváděl v prvém sledu. Každopádně ty sankce, byť nižší, tam zůstávají. V té souvislosti mě velice zaujalo vystoupení pana senátora Beka, ale napadla mě v té souvislosti otázka. K čemu je pravidlo, které se nebude dodržovat, které se nebude kontrolovat, které se nebude vymáhat? K čemu takové pravidlo máme? K ničemu.
A ono tady totiž nehrozí peklo ze strany policie. Policii to může být v podstatě jedno. Já už jsem to zdůraznil. Tedy v případě, že by to zůstalo v tom znění, jak je to dneska, řešily by to dopravně správní činnosti. Uznávám, že v případě přijetí pozměňovacího návrhu pana senátora Kosa by to mohla řešit policie na místě.
Byly tady zmíněny silnice 1. třídy. Ano, dostal jsem e-mail od člověka, který každý den jezdí na kole do práce – a teď poslouchejte dobře – ze Zábřehu na Moravě do Mohelnice. Kdo trochu zná zeměpis, tak je to hlavní tah mezi Šumperkem a Mohelnicí a pak se rozjíždí na Hradec Králové nebo na Olomouc. 12,4 km, silnice 1. třídy. A my, co to tam trochu známe, víme, jak ta silnice vypadá. Tzn., netvrdím, že je tam 12,4 km plná čára, ale ve většině úseků bude.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV