Argument, že by severní varianta narážela na menší odpor lidí, je úsměvný. Rádi bychom ujistili nositele tohoto argumentu, že právě severní varianta bude narážet na odpor lidí, a to i proto že severní trasování je z dopravního hlediska nesmyslné. Dodávám, že jen Libčice přijaly již několik jasně zamítavých stanovisek a zcela jasně říkají – neoživujme trasu, která je nesmyslná, špatná a neměla ani nikdy vzniknout.
Již schválená trasa přes Suchdol, kterou také dle dostupných informací podporu ministerstvo dopravy i Ředitelství silnic a dálnic, je efektivní a koncepční. Zejména proto, že se se ideálně doplňuje s plánovanou přeložkou silnice 240, tedy s obchvatem Kralup v trase od exitu Úžice po exit Tuchoměřice.
Takzvaná severní varianta Ss severního obchvatu nabízí jen megalomanský pomníček v podobě gigantického mostu nad Vltavou, ale tím výčet jejích praktických výhod končí, protože by ve skutečnosti nijak neulehčila dopravě v samotném hlavním městě ani na sever od něj. Zkrátka vede příliš daleko odevšad a využívalo by ji minium řidičů.
Jiří Sochor
zastupitel města Libčice nad Vltavou
předseda Okrašlovacího spolku města Libčice nad Vltavou
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV