Strany investovaly zejména do kontaktní kampaně a vsadily také na spolupráci s podporovateli. Do těchto kategorií investovaly celou čtvrtinu rozpočtu na kampaň. Zhruba pětinu pak spolkla inzerce v tištěných médiích (1,98 milionu korun) a také online-reklama na sociálních sítích a serverech (1,91 milionu korun). „TOP 09 tradičně využívá k oslovení voličů moderní metody. S online kampaní se nám úspěšně daří oslovit voliče. Vsadili jsme tentokrát ještě více než jindy také na kontaktní kampaň, do které jsme investovali 1,29 milionu korun,“ říká volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček.
Dalšími položkami v konečném účtu za kampaň byly například náklady za průzkumy, kreativní práce nebo dárkové předměty pro voliče. „Koncept úspornější kontaktní kampaně se ukázal v těchto volbách jako velmi efektivní. Je lepší jít za lidmi do plné hospody, kde se politika beztak probírá denně, než řečnit před prázdným náměstím. Snažili jsme se o malou, ale velmi cílenou kampaň bez tuny zbytečně potištěných billboardů,“ dodal Poláček.