Udženija (ODS): Praha spouští kampaň na podporu i nábor pracovníků v sociálních službách

14.10.2024 8:23 | Monitoring

V rámci Týdne sociálních služeb ČR spouští hlavní město Praha společně s Asociací poskytovatelů sociálních služeb ČR (APSS) novou kampaň „Srdce na pravém místě“. Kampaň, která je postavena na tvářích a citacích reálných zaměstnanců v sociálních službách, si klade za cíl upozornit na důležitost těchto profesí, poděkovat zaměstnancům za jejich službu. Nabídne ale také volné pracovní pozice v příspěvkových organizacích hl. m. Prahy, které sociální služby poskytují.

Udženija (ODS): Praha spouští kampaň na podporu i nábor pracovníků v sociálních službách
Foto: Hans Štembera
Popisek: Alexandra Udženija

„V sociálních službách je široká škála profesí. Nemluvíme tedy jen o sociálních pracovnících, ale o každém, který svojí prací v sociálních službách pomáhá, aby bylo postaráno o ty nejpotřebnější z nás – a za to jim patří naše velké poděkování. Každý jeden, kdo pracuje v sociálních službách si zaslouží náš respekt za to, že pomáhá potřebným lidem překonávat ty nejnáročnější životní situace. Od sociálních pracovníků, terapeutů, psychologů, zdravotníků až po kuchaře. Nikdo tu není méně nebo více důležitý. Práce všech těchto zaměstnanců se dotýká srdcí a mění osudy lidí, a jednou se dotkne života každého z nás,“ říká náměstkyně primátora pro oblast sociálních věcí a zdravotnictví Alexandra Udženija.

Kampaň potrvá přibližně dva měsíce a bude k vidění v tisku, v pražském mobiliáři a přibydou i rozhlasové spoty. Fotografie tváří kampaně nafotila Alžběta Jungrová. Součástí kampaně jsou také webové stránky ZDE, kde se nachází základní informace o sociálních službách od obecného popisu služeb až po požadavky na odbornou způsobilost v různých profesích (od zdravotní sestry, přes sociálního pracovníka, pracovníky v přímé obslužné péči, pečovatele v domácnostech a mnoho dalších) a také na těchto stránkách najdete seznam všech pražských příspěvkových organizací, které poskytují sociální služby a seznam volných pracovních míst, která mají. Celou kampaň připravilo hlavní město s asociací v podstatě in-house a rozpočet na její přípravu byl necelých 150 tisíc korun.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Kolik by do obrany investovalo ANO, když bude u moci?

A co když USA bude, což je dost pravděpodobné, požadovat navýšení výdajů členských států na společnou obranu? Budete to respektovat nebo budete pro vystoupení z NATO? Jinak s vámi souhlasím, že tato vláda řeší více méně jen obranu. Nic proti obraně, je důležitá, ale vadí mě, že stejně intenzivně neř...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Válek: Že má Babiš tu drzost mi přičítat zhoršení dostupné péče, je nehorázné

12:12 Ministr Válek: Že má Babiš tu drzost mi přičítat zhoršení dostupné péče, je nehorázné

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu ke krokům pro zlepšení zdravotní péče