Udženija (ODS): Praha spouští kampaň na podporu i nábor pracovníků v sociálních službách

14.10.2024 8:23 | Monitoring

V rámci Týdne sociálních služeb ČR spouští hlavní město Praha společně s Asociací poskytovatelů sociálních služeb ČR (APSS) novou kampaň „Srdce na pravém místě“. Kampaň, která je postavena na tvářích a citacích reálných zaměstnanců v sociálních službách, si klade za cíl upozornit na důležitost těchto profesí, poděkovat zaměstnancům za jejich službu. Nabídne ale také volné pracovní pozice v příspěvkových organizacích hl. m. Prahy, které sociální služby poskytují.

Udženija (ODS): Praha spouští kampaň na podporu i nábor pracovníků v sociálních službách
Foto: Hans Štembera
Popisek: Alexandra Udženija

„V sociálních službách je široká škála profesí. Nemluvíme tedy jen o sociálních pracovnících, ale o každém, který svojí prací v sociálních službách pomáhá, aby bylo postaráno o ty nejpotřebnější z nás – a za to jim patří naše velké poděkování. Každý jeden, kdo pracuje v sociálních službách si zaslouží náš respekt za to, že pomáhá potřebným lidem překonávat ty nejnáročnější životní situace. Od sociálních pracovníků, terapeutů, psychologů, zdravotníků až po kuchaře. Nikdo tu není méně nebo více důležitý. Práce všech těchto zaměstnanců se dotýká srdcí a mění osudy lidí, a jednou se dotkne života každého z nás,“ říká náměstkyně primátora pro oblast sociálních věcí a zdravotnictví Alexandra Udženija.

Kampaň potrvá přibližně dva měsíce a bude k vidění v tisku, v pražském mobiliáři a přibydou i rozhlasové spoty. Fotografie tváří kampaně nafotila Alžběta Jungrová. Součástí kampaně jsou také webové stránky ZDE, kde se nachází základní informace o sociálních službách od obecného popisu služeb až po požadavky na odbornou způsobilost v různých profesích (od zdravotní sestry, přes sociálního pracovníka, pracovníky v přímé obslužné péči, pečovatele v domácnostech a mnoho dalších) a také na těchto stránkách najdete seznam všech pražských příspěvkových organizací, které poskytují sociální služby a seznam volných pracovních míst, která mají. Celou kampaň připravilo hlavní město s asociací v podstatě in-house a rozpočet na její přípravu byl necelých 150 tisíc korun.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Vladimíra Ludková byl položen dotaz

Jak byste definovala dezinformace?

Jak a kdo by podle vás měl posuzovat, co je a co není pravda? A co když se pravda ukáže vlivem času, což se dost často stává? Víte já bych od ODS čekal, že budete bojovat spíš za svobodu slova a ne dělat pravý opak

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Turková (PRO): Evropa dávno není pupkem světa, stává se nekonkurenceschopným skanzenem

22:31 Turková (PRO): Evropa dávno není pupkem světa, stává se nekonkurenceschopným skanzenem

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k roli Evropy ve světě.