Pár příkladů:
D52: Na konci roku 2019 stavební úřad v Pohořelicích zastavil územní řízení na stavbu úseku mezi Pohořelicemi a Novou Vsí, protože Ředitelství silnic a dálnic nebylo za *ŠEST LET* schopné doplnit požadované podklady – šestkrát tedy požádalo o přerušení řízení, tj. o prodloužení doby pro dodání podkladů, a pětkrát mu úřad vyhověl, pošesté už ne.
D8: Výstavbu úseku Lovosice–Řehlovice kritizovali jednak ekologové kvůli tomu, že vedl přes CHKO, a jednak třeba geologové, kteří varovali před nestabilním podložím. Nejvyšší správní soud nakonec uznal, že ústecký krajský úřad při povolování stavby chyboval, ale stavba již probíhala. Vlivem nestabilního podloží (jak varovali geologové) došlo ještě během stavby k sesuvu půdy a část dálnice byla zničena.
D35: Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zrušil v roce 2018 tendr na zhotovitele úseku Opatovice nad Labem – Časy, protože ŘSD v průběhu soutěže změnilo podmínky a nedostatečně o tom informovalo účastníky. Na Úseku Litomyšl–Janov je zase přerušeno územní řízení, protože ŘSD dodalo nedostatečnou hlukovou studii a musí ji přepracovat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV