Votava (ČSSD): Mýto nesmí skončit velkým průšvihem

04.07.2016 16:16 | Zprávy

Je potřeba se v koalici urychleně sejít a hledat řešení, aby mýtný systém neskončil velkým průšvihem a stát nepřicházel o 10 miliard za rok.

Votava (ČSSD): Mýto nesmí skončit velkým průšvihem
Foto: Václav Votava
Popisek: Poslanec za ČSSD Václav Votava

„Připojuji se k obavě svých kolegů ohledně výběru mýta po 31. prosinci 2016. Je potřeba se v koalici urychleně sejít a hledat řešení, aby mýtný systém neskončil velkým průšvihem a stát nepřicházel o 10 miliard za rok.

Když pan ministr Ťok přišel na Rozpočtový výbor sněmovny, aby objasnil svoji představu toho, jakým způsobem bude stát v příštím roce vybírat mýto, předkládal nám dvoustránkový materiál, kde však o finančních aspektech mýtného systému a výběru mýtného od příštího roku nebylo skoro nic. Toto jsem považoval za neúctu vůči poslancům Rozpočtového výboru.  Proto jsem také doporučil projednání tohoto bodu přerušit až na září a pozvat si znovu ministra dopravy.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Je pro ODS v příštím volebním období přijatelné zvyšovat nám daně?

Politici za STAN totiž opakovaně tvrdí, že bude nutné zvyšovat daně kvůli navýšení peněz na obranu. A já se ptám, zda je jakékoliv další zvýšení, protože daně jste už zvyšovali v tomto období, přijatelné? Nemyslíte, že už takhle jsme na tom mizerně - že je dost velký nepoměř mezi výši platů a tím, c...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Konečná (KSČM): V Sýrii se dějí zvěrstva, o kterých se z veřejnoprávních médií moc nedozvíte

4:31 Konečná (KSČM): V Sýrii se dějí zvěrstva, o kterých se z veřejnoprávních médií moc nedozvíte

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k aktuální situaci v Sýrii