KDU-ČSL se ve své kampani do evropských voleb snaží oslovit i mladší voliče, kteří zatím stáli spíše stranou jejího zájmu. Přiblížit se jim chtějí hned několika způsoby. Křesťanští demokraté se mohou pochlubit jedním z nejnižších věkových průměrů kandidátů v porovnání s ostatními stranami ucházejícími se o křesla v Evropském parlamentu. Cestu k nejmladším mladším voličům si chce najít i formou své kampaně.
„V hojné míře využíváme sociální sítě, především Facebook, a hlavně se snažíme brát kampaň s nadhledem. Vždyť každý politik by si měl umět udělat si legraci i sám ze sebe,“ říká třetí v pořadí na lidovecké kandidátce do Evropského parlamentu Tomáš Zdechovský. „Vymýšlíme a přidáváme různé vtipné obrázky a videa. Tím se snažíme naklonit si hlavně ty mladší a dát najevo, že jim rozumíme a stojíme o jejich podporu. Mladí voliči jsou budoucností každé strany,“ dodává kandidát Zdechovský.
Mladí lidé rozhodnou podle politologů volební kampaň

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš Zdechovský - profil