"Reklama ani teleshopping by nesměly být v dětských pořadech. Jednou z variant je také to, že by nesměly být před a po dětských pořadech," řekla serveru iDNES.cz Klasnová.
Reklama je proti dětem zneužívána
Klasnová se inspirovala na Slovensku, poté o tom take hlasovali příznivci na stránkách Věcí veřejných. "Většina hlasujících kvitovala nevysílání reklamy v dětských pořadech s potěšením, proto jsem se tím začala zabývat," uvedla Klasnová.
"Reklama je v tomto státě velmi často zneužívána proti dětem i jejich rodičům," upozorňuje dětská psycholožka Jana Procházková. Pokuta za porušení by činila až deset milionů korun.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh