POPLATKY TEL. OPERÁTOŘI
Pane ministře, v rámci posledních událostí, kolem tel. operátorů, bych se rád zeptal, zda myslíte svůj boj proti nim, jako jedno z předvolebních témat vážně a zda jste schopni zaměřit se na nešvar, který provádí všichni operátoři. A sice poplatky. V případě, že chcete provést úhradu za služby /vyúčtování paušálu/ na prodejně v hotovosti, naúčtuje si operátor přirážku ve výši 75kč. Je to pokuta, za platbu v hotovosti. Pokud vezmu v úvahu výši faktury cca 400kč a poplatek za platbu 75 kč, což je skoro 20% z ceny, přijde mi to víc než nemorální, řekl bych lidově zlodějina. Na dotaz, proč tomu tak je, uvádí operátor náklady na starost s příjmem v hotovosti. To považuju za výmluvu, neboť celá operace, vč. vytisknutí dokladu, trvá cca 3minuty. A operátor celý den průběžně přijímá od zákazníků hotovost, tedy se nejedná o situaci, že by musel speciálně kvůli těmto prostředkům chodit do banky, neboť je ukládá do kasy k ostatní tržbě. Děkuji za odpověď.S pozdravem
Mgr. Pospíchal
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)