20.02.2014 12:40:56
Brněnský Metropolitan opět uspěl. Je nejlepšími novinami státní správy v ČR
Informační noviny občanů města Brna Brněnský Metropolitan získaly významné ocenění – 1. místo – v prvním ročníku celostátní soutěže Fénix content marketing 2013. Ocenění byla předána na slavnostním večeru 13. února 2014 v baru Jazz Dock v Praze.
Soutěž Fénix content marketing pořádá PR a marketingová agentura Freya CZ. Jde o první ročník a Brněnský Metropolitan se v něm ucházel o ocenění v kategorii Noviny státní správy, veřejného a neziskového sektoru. Po posledním redesignu v září 2013 město Brno uvítalo možnost, že noviny ohodnotí odborná porota. Porota v hodnocení mimo jiné uvedla, že noviny „vybočují z řady obsahem; jiný název je hezký a sympatický; obsahově bohaté; široký okruh čtenářů“.Vítězství v soutěži Fénix ale není pro Brněnský Metropolitan prvním velkým úspěchem.Noviny občanů města Brna získaly významné ocenění – 2. místo – i v celostátní soutěži firemních médiíZlatý středník 2012. Této soutěže se účastní již od počátku své existence v roce 2005 a do roku 2011 získaly 6x certifikát vysoké profesionální úrovně Top Rated a 1x certifikát profesionální úrovně Rated. Poté přišlo druhé místov kategorii nejlepší noviny státní, veřejné a neziskové sféry.
Aktuální ocenění prokazuje, že Brněnský Metropolitan patří mezi nejlepší periodika veřejné správy v zemi.Co je Brněnský Metropolitan