Nový systém se spojuje s elektronickými systémy města a úřadu. Cílem celého projektu je elektronizace administrativy, v oběhu už nebudou papíry, ale dokumenty v elektronické podobě respektující zákon o ochraně osobních údajů. „Veškerou agendu bude možné vyřídit elektronicky, rychle a efektivně. Samozřejmostí bude dostupnost potřebných dat z jednoho místa a možnost různých výstupů v reálném čase,“ vysvětluje starostka města Romana Žatecká.
Pro občany může být zajímavý tzv. klikací rozpočet (http://rozpocet.mucl.cz)
Jde o jednoduchou webovou aplikaci s aktuálními informacemi o příjmech a výdajích města. Díky této novince občané získají přímý přístup k informacím, jak město pracuje s veřejnými penězi.
Počítačový program „Radnice“ doplňuje např. portál občana, komunikuje s dalšími institucemi, hlavně Libereckým krajem nebo finančním úřadem. Nový systém pomáhá při tvorbě rozpočtu, evidenci smluv, evidenci žádostí o finanční podpory města, při zajištění veřejných zakázek atd.