Za současného vedení státního zastupitelství dochází ze strany některých státních zastupitelství k zneužívání moci a tyto zločiny nejsou postihovány. Za nepotrestaný zločin zneužití moci hodnotím jednání Krajského státního zastupitelství v Brně, které nechalo zbavit svobody občana z důvodu údajného vydání do Íránu, kam jej však bez jeho souhlasu vydat nelze. Za zločin zneužití moci považuji dlouhodobý výběr soudců rozhodujících o vazbě a odposleších ze strany vrchních státních zastupitelství mimo příslušnost těchto soudů. Zneužitím moci je i použití odposlechů rozhovorů obhájců s obviněným, což zákon zakazuje. Anebo ponechání obviněného v koluzní vazbě po skončení zákonné lhůty.
Za vrchol právní neznalosti považuji snahu Vrchního státního zastupitelství v Praze vyvozovat trestní odpovědnost, protože prý údajně účinností zákona o pozemních komunikacích z roku 1997 u nás došlo ke znárodnění majetku bez náhrady a pokud se státní úřady takového majetku neujaly byl spáchán trestný čin. Tvrdit, že po účinnosti Listiny základních práv a svobod u nás byly vydány znárodňovací zákony, je nepochopení základních ústavních principů.
Kdo jiní, než vrcholní představitelé výkonné moci mají zajistit nápravu. Jestliže je předseda vlády Andrej Babiš přesvědčen o možnosti manipulace s trestním řízením, má požadovat nápravu po ministru spravedlnosti. Pokud toho ministr není schopen, má navrhnout jeho odvolání. Je-li prezident republiky přesvědčen o manipulaci s trestními kauzami, má požadovat nápravu po předsedovi vlády. Pakliže toho předseda vlády není schopen, nemá jej prezident udržovat na postu předsedy vlády.
Zneužívání moci ve státním zastupitelství.
Změny zákonů žádané kvůli zneužívání moci.
Zneužívání moci ve státním zastupitelství.
Lež Krajského státního zastupitelství v Brně.
Žaluji vedení státního zastupitelství.