Propagace islámu v učebnicích pro české osmileté děti
Víte, že islám - samozřejmě jen ty pozitivní stránky - se dnes propaguje v českých učebnících pro ZŠ. Schválně je přirovnáván ke křestanství, aby si děti vytvořily asociaci, že je neškodný. Negativní stránky se zamlčují, například z učebnic dějepisu jsou vymazávány negativa o utocích muslimů. Podívejte se na učebnici prvouky ( tj. 1-3.třída ZŠ) https://www.facebook.com/KonvaMartin/photos/a.1451804935100673.1073741829.1449382722009561/1716533845294446/ ...co říkáte na takovou odpornou manipulaci? ČSSD vede ministerstvo školství - souhlasíte s tím? Pokud ne, tak proč nehlasujete pro odvolání Valachové? Kdo dělá ty učebnice?
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
05.02.2017 9:24:19 - Ing. Antonín Seďa
Nejedná se o odpornou manipulaci, jak píšete, ale o základní informace. Tak jako existuje radikální islamismus, tak existuje radikální křesťanství. Stačí připomenout extremismus v Severním Irsku či historické konotace se stoletou či třicetiletou válkou. Nebo křižácké výpravy ve středověku. Otázka učebnic je v dnešním liberálním světě otázkou na samotné autory učebnic a na Ministertsvo školství, mládeže a tělovýchovu, které distribuci těchto učebnic povoluje či naopak zakazuje. Ale v současném globálním světě lze snadno na rozličných sítích vyhledat jakékoliv informace. Problémem školství je dostatečně kvalitně a odpovědně rozličné problémy dětem vysvětlovat. Tam je jádro pudla a výchovy další generace. Ale nesmíme zapomínat i na rodinu a rodiče dětí. Tam existují také mezery, protože namísto vysvětlování si děti raději brouzdají po internetu. Proč nehlasuji k odvolání paní ministryně je zřejmé, jsem vládní poslanec a dal jsem této vládě důvěru. A nemxslím si, že zrovna paní ministryně je špatná. Znám řadu ministrů z jiných politických stran a hnutí, které bych, být panem premiérem ihned odvolal.