Nicméně, co je na tomto vládním návrhu daleko zajímavější, je pozměňující návrh poslaneckého klubu Občanské demokratické strany a některých dalších jiných poslanců, který byl do systému zaveden pod č. 2371. A dovolte mi, abych jenom zkráceně připomenul, přestože jsem se již ve druhém čtení o tomto pozměňujícím návrhu zmiňoval. Podstatou tohoto pozměňujícího návrhu je možnost ve třech variantách odložit účinnost zrušení karenční doby v České republice. Jedna varianta je od 1. 1. 2020.
Druhá varianta je od 1. 1. 2021. A třetí varianta je bez časového určení. Nicméně je to deklarováno tak, aby účinnost zrušení karenční doby korespondovala s plnohodnotným zavedením elektronické eNeschopenky do právního řádu České republiky. Děláme to hlavně z toho důvodu, aby především Ministerstvo práce a sociálních věcí, především paní ministryně měla dostatečný čas a klid na práci, na přípravu kvalitní legislativy, tak aby skutečně od 1. 1. 2020 mohla fungovat v České republice plnohodnotná eNeschopenka. To za prvé.
A za druhé. Děláme to také z toho důvodu, že chceme umožnit premiérovi České republiky Andreji Babišovi, který dal veřejný slib, že karenční doba, nebo zrušení karenční doby v České republice nebude zrušena do té doby, dokud nebude zavedena plnohodnotná eNeschopenka. Tak jak jsme včera viděli přípravu - (V sále je opět hlučno.) Pane místopředsedo, já neslyším ani sám sebe.