Ing. Jan Skalický

  • BPP
  • Děčín
  • zastupitel města
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,23. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

23.09.2014 12:00:00

Do centra města živnostníkům vstup zakázán ? Já říkám : NE!

Do centra města živnostníkům vstup zakázán ? Já říkám : NE!

Stále častěji mám pocit, že pan primátor Hudeček chce co nejvíce znepříjemnit a zkomplikovat život drobným živnostníkům a řemeslníkům.

Nejdříve neřešil situaci, aby mohli živnostníci, kteří chtějí poskytovat své služby v oblasti modrých zón, krátkodobě zastavit a vyložit materiál.

Jistě sami uznáte, že se malta a cihly dost těžko vozí metrem či tramvají a plynový kotel možná ještě hůř. Když ani to nestačilo a živnostníci si kupovali stírací karty, u kterých Magistrát nezajišťuje žádnou distribuci, tak co bychom ještě nepřitvrdili,že? A tak Hudeček a jeho TOP městská rada zavedou ještě nízkoemisní zóny. Vždyť náš pan primátor má hned dvě služební auta splňující bohatě emisní limity. Najme si aktivistu spolupracujícího například s hnutím Děti země, které umí blokovat i stavby D1, D8 a mnoho dalších, ať mu poradí, jestli ty nízkoemisní zóny má zavést. Ten pozve specialistu z Dánska, který se postaví k autobusovým zastávkám a naměří hrozivá data. Samozřejmě, že občan nesmí vědět, že hromadné dopravy se nízkoemisní zóna netýká, protože pak by se mohl ptát, proč se měření dělala u autobusového nádraží Florenc, kde vcelku pochopitelně vyšla nejhůře. A pan Hudeček nás ohromuje, jak jsme na tom nejhůř, co ten Dán kdy viděl.. Překvapivě se nezeptáme v sousedním Německu, kde v mnoha městech ukazují měření, že nízkoemisní zóny mají na ekologii minimální dopad. Dokonce ignorujeme i to, že několikanásobný efekt má přesun občanů z individuální dopravy do autobusů MHD.

Tak takhle to nechci, živnostníci podnikající řádně v Praze musejí dostat příležitost krátkodobě v placených zónách zastavit a to po registraci jen pomocí svého mobilního telefonu. Nízkoemisní zóny, které jsou jen jiným zákazem vjezdu a diskriminací méně movitých lidí, je nesmysl zavádět, navíc v době, kdy navrženou nízkoemisní zónu nelze v některých oblastech jednoduše objet. Když zůstane 30 000 plechových miláčků v P+R parkovištích, která prosazujeme, a město lidem nabídne čistou a bezpečnou MHD, tak nárůst zplodin z aut živnostníků určitě nebude nijak dramatický. Město může řešit polétavý prach efektivněji, ale to by nesměl Hudeček zapomenout na podmínku bezprašnosti u uklízecích vozů, ignorovat svozové vzdálenosti odpadu a další mnohem více zatěžující faktory. Živnostníci ! Až pan primátor Hudeček bude potřebovat opravit koupelnu, tak ho požádejte, aby Vám ty obkladačky a lepidla odvezl ve své limuzíně, že vy dorazíte na kole.. Nebo lépe, zvolte někoho, kdo Vám nebude házet klacky pod nohy.

Ing. Jan Skalický, politické hnutí PRO PRAHU,

kandidát na starostu Prahy 5

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama