Ing. Jaroslava Pokorná Jermanová

  • ANO 2011
  • europoslankyně
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,18. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

10.02.2019 20:19:00

Chceme si udržet bonitní turistickou klientelu

Chceme si udržet bonitní turistickou klientelu

Cílem spolupráce v oblasti cestovního ruchu, která dostala označení „TouchPoint“, je přilákat turisty, zejména ty movitější. Záměrem je také, aby návštěvníci ve Středočeském kraji trávili co nejdelší dobu.

 Memorandum o této spolupráci podepsali v polovině loňského roku zástupci Letiště Praha, České centrály cestovního ruchu – CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeského kraje.

„TouchPoint“ vznikl s cílem podpořit příjezdový turismus nejenom do Prahy, ale i do Středočeského kraje a celé České republiky. „Jeho prostřednictvím propagujeme turistické cíle. Důležitá je v tomto směru spolupráce s leteckými dopravci provozujícími přímá letecká spojení ze strategicky důležitých trhů,“ uvedla hejtmanka Středočeského kraje Jaroslava Pokorná Jermanová (ANO 2011). „Chceme získat a udržet zejména bonitní turistickou klientelu, aby trávila i v našem regionu delší dobu, navštěvovala památky a využívala zařízení poskytující služby v oblasti cestovního ruchu,“ zdůraznila dále.

Kromě nejrůznějších společných čistě marketingových projektů zahrnuje spolupráce v rámci projektu TouchPoint také účast na mezinárodních veletrzích, odborných konferencích či jiných akcích z oblasti cestovního ruchu či letecké dopravy. Jedním z prvních společných projektů byla prosincová reklamní kampaň v New Yorku, která představila na americkém trhu Prahu a střední Čechy jako atraktivní a bezpečnou destinaci. Reklama se objevila zhruba na tisícovce reklamních ploch v metru, na 80 místech ve vestibulu zastávek metra přímo v centru Manhattanu. Využívala slogan „No Spoilers. See It Live“, který odkazuje na jedinečnost autentického a osobního zážitku z poznávání krás regionu. Zahraniční zastoupení CzechTourism podpořilo kampaň dalšími aktivitami. Šlo například o posty a videa na sociálních sítích, spolupráci s populárním americkým influencerem Rodney Hazardem nebo o soutěž o zájezd do Prahy a středních Čech. Dále na podporu kampaně proběhne v červnu 2019 press trip amerických influencerů, pro něž i Středočeská centrála cestovního ruchu zajistí program v kraji.

Účastníci Memoranda plánovali další pokračování aktivit, které budou cíleně propagovat Středočeský kraj, Prahu i Českou republiku jako celek na vybraných trzích s cílem přilákat více turistů, zejména těch, kteří vyhledávají delší pobyt spojený s návštěvou historických památek a dalších turistických cílů. „Projekt Touchpoint je příkladem výborné spolupráce vícero subjektů. „Projekt nejen šetří finance vydávané na marketingové aktivity, ale především vytváří jedinečný prostor pro sdílení zkušeností, “ dodala hejtmanka.

Zkušenosti z dobývání amerického trhu chtějí účastníci projektu zúročit v nové marketingové kampani na jaře 2019 (duben/květen), konkrétně v japonském Tokiu. Na podzim by pak cílem další kampaně měl být thajský Bangkok.

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama