16.03.2012 13:28:34
Je nutné vytvořit etický kodex volební kampaně
Glosa k finančním limitům na volební kampaň k prezidentským volbám
Zpochybnil jsem ve včerejší diskusi ve sněmovně užitečnost a vhodnost takových limitů, když jeden nejmenovaný kandidát na prezidenta (J.Fischer – pozn. autora) má již dnes díky spřízněným médiím od veřejnoprávní až po většinu privátních kampaň, která by jej jinak stála desítky milionů. Tedy, pokud by ji sám platil.
Jistě neutratil ještě ani korunu. A do limitu by se z pozitivní publicity pro něj nezapočítalo nic.
Uváděl jsem ve svém vystoupení ve sněmovně také to, že je nutné vytvořit etický kodex volební kampaně. Nepřeji totiž žádnému kandidátovi podobně finkelsteinovsko-langerovskou negativní kampaň, jako tomu bylo v mém případě před volbami do sněmovny v květnu 2010. V naprosté většině opravdu demokratických států světa taková kampaň není možná.
V etickém kodexu by taková záležitost měla být promítnuta.
Jiří Paroubek, předseda NS-LEV 21
Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje
0 příspěvků Vstoupit do diskuse
Komentovat článek
Tisknout