Spíše než na plánování takovýchto „pyramid současnosti“, jejichž národohospodářský přínos je při nejmenším sporný, by se však ministerstvo dopravy mělo soustředit na stavbu dálniční sítě, jejíž dokončení se nyní zdá být absolutně v nedohlednu. Připomínám, že v roce 2014 nebyl postaven ani jeden nový kilometr dálnice. A vzhledem k tomu, že díky „výborné“ práci ministrů dopravy Nečasovy a později Rusnokovy vlády zdědila současná vláda ministerstvo dopravy ve stavu rozkladu, nečekám, že letos bude tato statistika rapidně lepší…
Ministr Ťok by si měl především urychleně nechat zpracovat audit připravenosti jednotlivých staveb, aby bylo jasné, kde chybí výkupy pozemků, kde nebyla zpracována potřebná projektová dokumentace atd. Bez toho se ministerstvo dopravy z místa nepohne.
Ministr Ťok by měl konečně začít „makat“ a neplýtvat silami už tak rozloženého ministerstva na zbytečné utopie typu kanál D-O-L.