Tyto volby byly naopak triumfem politického marketingu, ale ne našeho, ale zejména marketingu Věcí veřejných i TOP 09 a do jisté míry i ODS. ODS rozbíjela pozici ČSSD a dehonestovala mě osobně. A za pomoci jí oddaných médií hysterizovala řeckou krizi. A vesele lhala.
Věci veřejné se v programu tvářily sociálně ohleduplně (a dnes vesele opouštějí svůj volební program), ukazovaly „své“ kandidátky – blondýnky v negližé. A TOP 09, včetně pochrupujícího knížete, to byl úplný miláček médií.
Tyto volby nebyly, bohužel, prohrou volebního programu ČSSD, ale vítězstvím chytrého a cynického marketingu pravice a s ní spjatých médií. Hysterizovanou emocí k Řecku a údajně hrozícímu státnímu bankrotu se pravici a médiím podařilo překrýt jakoukoliv programovou diskusi.