30.06.2017 10:09:13
Český systém kvality služeb pomáhá zlepšit servis pro turisty
Kvalitní služby v oblasti cestovního ruchu srovnatelné s ostatními zeměmi logicky očekává stále více turistů. Projekt Český systém kvality služeb (ČSKS) Ministerstva pro místní rozvoj jde těmto požadavkům vstříc.
Hlavní filozofií celého systému je rozpoznání potřeb zákazníka a neustálé zlepšování kvality poskytovaných služeb v organizacích. Zapojeným organizacím systém umožňuje postupně získat odborné i praktické znalosti z oblasti řízení kvality ve službách a další odborné kompetence, které mohou využít při rozvoji podnikání. Úspěšné organizace si tím zajistí prestižní a mezinárodně uznávanou značku, která je pro zákazníka synonymem důvěryhodnosti kvality služeb.
Obdobné systémy a programy už existují a ke spokojenosti uživatelů fungují například v Německu, Španělsku, Švýcarsku, Francii, Velké Británii a v dalších evropských zemích. I zde přispívají k lepšímu vnímání kvality poskytovaných služeb ze strany zákazníků a celkové atraktivitě turistických destinací.
Agentura CzechTourism úspěšně realizuje ČSKS již druhým rokem, přičemž certifikace organizací a školení probíhá napříč celou Českou republikou. Od srpna 2016 bylo vyškoleno DALŠÍCH 179 Trenérů kvality I. stupně a 134 osob se účastnilo aktualizačních kurzů. V květnu 2017 byly obnoveny kurzy pro Trenéry kvality II. stupně. K 27. červnu 2017 je certifikováno 658 organizací v I. stupni a 18 organizací ve II. stupni ČSK
Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje
0 příspěvků Vstoupit do diskuse
Komentovat článek
Tisknout