„Marketing v cestovním ruchu je velmi důležitý. Vytváří identitu regionu a láká turisty k návštěvě. Zejména letos, kdy většina Čechů bude trávit dovolenou v tuzemsku, se ukazuje, jak moc je nutná podpora této oblasti. Naše země nabízí celou řadu dosud neobjevených destinací. Proto podporujeme vznik produktů cestovního ruchu, které veřejnost s těmito ukrytými skvosty seznámí, čímž dojde k rovnoměrnějšímu rozptýlení návštěvnosti v regionech,“ uvedla ministryně Klára Dostálová.
Vyhlášená výzva z Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech obsahuje tři dotační tituly podle velikosti územní dimenze projektu (oblastní, krajská a nadregionální úroveň). Podporované aktivity jsou například tvorba a inovace jednotlivých produktů cestovního ruchu, modernizace webové prezentace či různé krátkodobé tematické či celoroční komunikační kampaně. Dotace činí max. 50 % uznatelných nákladů. Všechny podporované aktivity naleznete v Zásadách programu ZDE.
Výzva je vyhlášena do 17. září 2021. Projekt musí být realizován do konce roku 2022. Více informací o programu naleznete ZDE.