kampaň
Zajímalo by mě, jaký úspěch, efekt má vaše kampaň, za naše peníze na podporu českých potravin? Přinesla tížený efekt? Předem děkuji, pokud si najdete čas mi odpověď
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
12.12.2014 19:02:37 - Ing. Marian Jurečka
Dobrý
den, děkuji za dotaz. Spotřebitelská soutěž České Vánoce začala bez mediální
podpory a přesto se jí dostalo poměrně slušné pozornosti. Jakmile pak začala
působit i mediální podpora kampaně, výsledky se ještě zlepšily a když
„zaúřadoval“ direct marketing v podobě osobní zásilky hracích karet od České
pošty, výsledky vzrostly významně. Nechme hodnocení úspěšnosti soutěže po jejím
ukončení v lednu, určitě o něm budeme širokou veřejnost informovat.