ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -1,76. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

15.07.2010 15:06:55

Zasadím se o účinnou podporu podnikatelů

Zasadím se o účinnou podporu podnikatelů

Ministr průmyslu a obchodu Martin Kocourek se ujal úřadu.

Ministr průmyslu a obchodu Martin Kocourek ve středu dopoledne převzal za přítomnosti předsedy vlády Petra Nečase úřad od svého předchůdce Vladimíra Tošovského. Předseda vlády představil Martina Kocourka jako člověka s hlubokými ekonomickými znalostmi a širokým spektrem zkušeností z oblastí, které spadají do resortu průmyslu a obchodu.

Nový ministr průmyslu a obchodu při svém nástupu jmenoval hlavní oblasti, na které se zaměří.

"Zasadím se především o účinnou podporu podnikatelského prostředí, odstraňování nadbytečné regulace, zaměřím se na energetiku a posilování energetické bezpečnosti České republiky, efektivní podporu našich exportérů, oblast telekomunikací a činnost státních organizací v gesci resortu," nastínil své priority Martin Kocourek a dodal: "V nejbližších týdnech bude mezi mé hlavní priority patřit příprava rozpočtové kapitoly ministerstva na rok 2011, zevrubná analýza činnosti úřadu a podřízených organizací a samozřejmě vytvoření dlouhodobé strategie ministerstva v klíčových oblastech."

Ministr Kocourek a předseda vlády Petr Nečas na závěr společně poděkovali odcházejícímu ministrovi Vladimíru Tošovskému za kvalitní práci úřadu pod jeho vedením. "Děkuji všem zaměstnancům Ministerstva průmyslu a obchodu za jejich práci a svému nástupci přeji mnoho úspěchů," rozloučil se Vladimír Tošovský.
Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama