historie se opakuje
Vydrželi jste to rok, než jste začali používat podobné praktiky jako VV, kdy jste veřejně začali osočovat své koaliční p...
Vydrželi jste to rok, než jste začali používat podobné praktiky jako VV, kdy jste veřejně začali osočovat své koaliční p...
Auta ve špatném technickém stavu nebudou moci na silnice. Mysleli jste ale také na to, co udělat proto, abyste takovému ...
Dobrý den, děkuji za Vaši odpověď ze 7.10. K ní bych doplnil následující: 1/ kandidáti na poslance vědí, do čeho jdou,...
Dobrý den. Nejdříve upřesnění – Volební výbor, jehož jsem členem, má na starost volení členů mediálních rad. To je trochu jiná disciplína. Rád vám však odpovím coby Předseda Volební komise Poslanecké sněmovny. Vámi zmíněné hlasy pro kandidáty, kteří nakonec nemohou být zvoleni, rozhodně nepropadnou. Tyto hlasy připadají prvnímu „náhradníkovi“.
Dobrý den. Toho rozporu jsem si všiml také, ale neměl by v něm být problém. V každé demokratické straně je normální přítomnost vícero názorových proudů, diskuzí a variant. Vysvětlení vidím v různých úhlech pohledu na věc. Optikou Andreje Babiše je nyní hlavním úkolem Hnutí ANO pracovat ve vládě a ve sněmovně. Širokou člensk
Vy jste dnes napsal, že právě místní volby do obcí a měst vnímám jako nejzákladnější prvek demokracie a svobodné společn...
ANO má za sebou dvoje úspěšně zvládnuté volby – do poslanecké sněmovny a do europarlamentu. Nyní máme svá želízka v boji o senát a ve volbách komunálních.
Nevím, zda mi jako člen volebního výboru dokážete odpovědět nebo mě na někoho či někam odkážete. Zajímalo by mě, co bude...
Podle mého názoru to diskriminační je a Evropská komise by s tímto měla mít problém. Myslím si, že zpoplatnění dálnic je rozumný krok – německá síť je ohromná a stát musí mít prostředku na její obnovu a rozvoj. Musí však vybírat férově ode všech řidičů, kteří ji používají, nezávisle na jejich původu či sídle.
Viz. výše
Váš pohled na věc mě mrzí. Snažil jsem se říct to, co se ostatní říct bojí. Po chodbách sněmovny nadávají, že mají platy nízké, že rozhodují o vážných věcech, jezdí po republice a trpí jejich osobní život. A pak voličům do médií s klidnou tváří tvrdí, že vše je v pohodě a že takový plat stačí. <p style="margin: 0cm 0cm 0pt; text-al
Modrý majáček je jednoznačně výjimečná záležitost. Kromě bezpečnostních složek státu by je podle mě měli mít členové vlády, premiér i všichni ministři. Dnes a denně vidím jejich náročný program a pro jejich přesun po republice to má smysl.
Kdo by měl podle vás mít privilegium používat modrý majáček? Děkuji
správná adresa odkazu http://zpravy.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140919_192104_domaci_jj S omluvou přeji "příjemné...
. . . například plat premiéra by měl odpovídat platu předsedy Ústavního soudu, plat ministra platu ústavního soudce.“ ...
Vedení Hospodářského výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu (HV) uspořádalo odborný seminář zaměřený na intenzivní dočerpání financí na náhradní projekty z Operačního programu Doprava I v oblasti dopravních IT systémů a telematiky.
V médiích tu a tam probleskne zmínka o tzv. vysokorychlostních železničních tratích.
Není zpoplatnění německých silnic, za předpokladu, že se dotace jen cizinců, diskriminační a proti pravidlům a úmluvám E...
Za ministra nemohu mluvit, proč nezveřejní svůj email netuším. K Vašemu dotazu: s přímými dotacemi (podporou) u hybridů či elektromobilů to není jednoznačné. Např. v Nizozemsku je vláda štědře dotuje, ale efekt není jednoznačný – zase tolik lidí si je nekupuje. Jinou cestou jdou Švýcaři – v praxi zjistili a ověřili si, že lidi v
Vašemu upřesnění rozumím – a odpovídám ano. Stojí to za úvahu, myslím, že na již stávající značení přidat údaj vzdálenosti ve formě číslovky by nemělo být problém. Brzy budu mít jednání se Správnou a údržbou silnic v našem – Pardubickém kraji – a schválně se na tuto věc přeptám. Pokud to půjde jednoduchým způsobem, mohly by se potom insp