Dopravní situace v Praze
Tímto vás jako kandidáta žádám o konkrétní návrh řešení. Všichni se shodují, že je třeba v Praze stavět nové byty. Jak chcete ale řešit dopravní obslužnost? Proč nikdo neřeší třeba i urychlenou dostavbu metra, včetně nové linky tak, aby metro jezdilo i do okrajových částí? Nebo parkování. To, že na zemi namalujete modré čáry přeci vůbec nic neřeší. A budete stavbu nových bytů podmiňovat i tím, co vznikne v okolí? Nejde jen o kvalitní dopravní infrastrukturu, ale třeba i školy, zdravotní zařízení, obchody, domovy pro seniory. Jak tohle všechno budete chtít zajistit?
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
Dobrý den,
děkuji Vám za dotaz. V současné chvíli jsem opoziční zastupitel, takže svůj dotaz musíte směřovat na koaliční zastupitele. Dopravě v Praze pomůže dostavba vnitřního a vnějšího obchvatu a radiály mezi těmito obchvaty. Dále by se opět měly vrátit dvouproudové silnice, které jsou v současné chvíli jednoproudové. Nebo místa, kde se omezuje průjezdnost kvůli cyklostezkám, které mnohdy nesmyslně zabírají jízdní pruhy na frekventovaných tepnách, kde cyklisté nikdy nejezdí. Časté kolony vznikají i špatně seřízenými světli, takže je potřeba začít pracovat s telematikou. Dalším navazujícím problémem je otázka bytů a bytová výstavba. Já jsem pro zastavování brownfieldů a urychlenou výstavbu v rozvojových územích. Je třeba zahušťovat prázdná území nikoho, kde lidé budou blíž MHD, než aby se stěhovali za Prahu a každý den dojížděním tvořili nekonečné kolony cestou za prací. Naším cílem je prosadit dvě parkovací zóny. Jedna bude v historickém centru a druhá bude zbytek Prahy, tak aby se obyvatelé mohli navštěvovat a nepřemýšlet nad tím, kam na návštěvu můžu jet a kde jsem nezvaný host z důvodu, že nemám kde zaparkovat. Jako opoziční strana určitě budeme podporovat Metropolitní plán.
Patrik Nacher