okrádání ČP
Dobrý den, věnujete se ochraně spotřebitele, a tak se vás ptám, kde je nějaká ochrana, když si zaplatím za doručení zásilky, ale pošta nedoručí ani se o to nepokusí? Děje se to často a já vidím problém v tom, že to poště prochází a nikdo se tím nezabývá. Neuvažujete to řešit? Minimálně by tak měla pošta vracet peníze.
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
mamlas, mamcaRBK, Miró, olas, deus ex machina, milan35, tomsik1, Vesmir, Rudl, Kunamila, borovice, časzla, tonclík, Kritická, kmotrxxx, Alena F., Vasa, Romkov, Bedrník, pepinox, Paloma, Radimec, mosh, Sokolik, Hlustvisihák, evenak, callimero, ptata, michal garty, Rantasila, aero, mirďa, nhuk, helka, Furi, rete, Josef Hašek, Kapitán, Inghahn, Vida, Pobavený-divák, J.Altman, Karle, PájaŽížala, gogo11, badaxe1, destruktor1, 136N, amen, miravot, svatam45, pauzmen, Jija47, Anyska, Vlad IV, Yaryj, Loupeznicek, Průměrňák, Mirioslava , objektivita, gusta
Odpověď
03.04.2024 13:18:38 - Ing. Patrik Nacher
Dobrý den,
děkuji Vám za dotaz. Za mě je odpověď jednoduchá. Je potřeba služby České pošty reklamovat. Mě se stalo něco podobného, kdy jsem si platil službu dosílky, ale pošta mi chodila na původní adresu. Službu jsem musel reklamovat. Vím, že je to nepříjemné ale musíte se ozvat. Nesmíte si to nechat líbit. Změna zákona v tomto případě není možná, protože není v čem, měnit zákon.
Patrik Nacher