Ing. Pavel Čihák

  • ANO 2011
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 2,53. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

Nemastný - neslaný Ťok

Vadí, ale těžko s tím něco uděláme. Pan ministr Ťok je solitér, který v týmové práci pokulhává, jeho postupy a rozhodnutí s odbornou skupinou poslanců zabývajících se dopravou společně neprojednává a nekonzultuje. Dělá poměrně hodně chyb, což se projevuje nejen na silnici, ale i jinde. Komunikace, názor odborného týmu a následně celého klubu,

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

Havel

Nesouhlasím, ale těm  co zneužívají jeho jméno to je jedno. Tak si jako já o nich pomyslete své a nenechte se zbytečně rozhazovat tím, co nemůžete ovlivnit a změnit.

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

Alkohol za volantem

Náš názor hnutí ANO je podpořit nulovou toleranci, můj osobní názor je povolit do 0,3 promile a zároveň zvýšit sankce za překročení této hranice a zvýšit sankce při zavinění nehody s jakýmkoli nalezeným množstvím alkoholu v těle. 

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

pražský okruh

Silniční okruh kolem Prahy (SOKP) je rychlostní silnice dálničního typu a je v pěti úsecích (512-516) zpoplatněna jak pro osobní auta (dálniční známka), tak pro vozidla nad 12 t (elektronické mýto). Dva úseky jsou zatím pro osobní auta bez poplatku (510 a 517). SOKP je ve správě ŘSD a je v síti zpoplatnění. V současnosti je v provozu polovina p

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

bodový systém

Statistiky určitě existují, ale my je nemáme k dispozici. Je to spíše dotaz na složky Policie. My se nyní zabýváme problematikou vydávání řidičáků takzvaně na zkoušku pro mladé řidiče. Toto opatření by mohlo platit od roku 2016. Podle mého však chybí více osvěty a povinných vzdělávacích kurzů.

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

Babišův projev

Ne zcela, myslím, že slovo bojovat je v současnosti příliš silné a lepší je to formulovat jako "hledat společnou řeč". Prostě jsme v koalici a nezbývá nám nic jiného. Hledejme tedy koaliční shodu a společně s CSSD a KDU dotáhněme toto volební období. Až volby vyhrajeme, tak pak budeme teprve samostatně bojovat třeba s opozicí za "lepší zítřky"

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

pravice

Pro dobrý chod státu je potřeba jak pravici tak levici. Jejich vzájemné kočkování, jednání a i spolupráce udržuje stabilitu naší společnosti. My jsme orientováni od středu doprava, a tak není problém vytvářet koalice s TOP 09 nebo ODS, což se i po komunálních volbách leckde děje a funguje to. Nakonec je to vždy stejně o lidech, kteří

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

sjezd ANO se blíží

Kdyby mě něco vadilo na našem panu předsedovi, nebyl bych členem hnutí ANO. Každý člověk má nějaké chyby, tzn. že Vy i já. Ale to je život a musíte se s tím smířit. Naší snahou je samozřejmě přesvědčit občany naší země, že to co děláme je pro ně to nejpřijatelnější a pro život nejlepší. Až to většina z nich pozná, nebudeme potřebovat vytvářet s

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

skutečně odchází Prachař dobrovolně?

Tato otázka patří na pana Prachaře a ne na mně. On ví nejlépe proč odešel. Odpovědi jsou uživateli velice pozitivně hodnoceny a Vám tak nabízí jedinečnou možnost pro posílení vašeho pozitivního PR. Registrace na našich stránkách Vám současně nabízí i mnoho dalších výhod pro prezentaci

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

pojištění aut

Svůj dotaz směrujte na mojí kolegyni Kristýnu Zelienkovou, která se touto tématikou podrobněji zabývá.

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

dálnice

Není to mu tak, jak se domníváte. Kategorizace silnic se sice bude částečně měnit v novele zákona o pozemních komunikacích, ale  není to z důvodu dalšího zpoplatnění většího množství silnic. Každá dálnice a silnice má své parametry a podle toho je budeme dělit na dálnice I a II tříd, kde dálnice I třídy je klasická dálnice a dálnice II tří

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

koncepce dopravy

Není pravda, že se nic neděje. Pracujeme jak na zpřísnění sankcí za nedodržování pravidel a předpisů, tak i na podpoře zlepšování podmínek životního prostředí v rámci dopravy. Sledujte projednávání příslušných tisků v poslanecké sněmovně a uvidíte, že nám tyto věci nejsou lhostejné a že se jim také věnujeme jako v zahraničí.

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

Nebyli jste to Vy, kdo tvrdil, že ,,maká"

Dobrý den, byl jsem ve čtvrtek ve sněmovně a moc mě mrzelo, co se tam dělo. Takto vypadají politické hrátky a bude ještě dlouho trvat, než se koalice a opozice dohodnou na konstruktivní práci, která přinese pozitivní výsledek pro všechny voliče. Důsledek kumulaci funkcí to určitě není, ale do budoucna se i tato skutečnost musí vyřešit. Poslanci

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

budoucnost ANO

Dobrý den, neřekl bych, že TOP doplácí na pana knížete. V této straně jsou jiní lidé, kteří tuto stranu ženou ke dnu. Ale také tam je spousta pracovitých, schopných a slušných lidí a můžu klidně říci i pár mých dobrých kamarádů. Já bych nesrovnával TOP a ANO v osobnostech pánů Schwarzenberka a Babiše. Ani kníže ani pan Babiš

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

komunisti

Jsem jasne proti spojeni s komunisty. Do politiky jsem vstoupil jako pravicově smyslejici clovek a toho se nikdy nevzdam. Svou kritiku na tato spojeni jsem jiz vyslal na nasem klubu a povazuji to za slabost nasich spolupracovniků v regionech. Misto, aby se v klidu naučili komunalni politiku ze strany opozice, spojuji se treba i s komunisty, aby

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

autonehody

Zdravím Vás a k první otázce: určitě bych povolil malé množství alkoholu v krvi (cca 0,2 promile)samozřejmě s větší sankcí při chybě řidiče. U jiných látek (drog) bych postupoval stejně přísně a zabavoval bych řidičáky do doby, dokud nebude řidič tzv.čistý. Nyní byl sněmovnou schválen tisk, který doplňuje naší legislativu a podmínky z EU a ten t

Ing. Pavel Čihák
Ing. Pavel Čihák odpověděl na dotaz

proč jste se rozhodl stát poslancem?

Dobrý den, celý svůj profesní život jsem doposud věnoval silnicím a silničařině jako takové. Po osloveni naším panem předsedou v lednu 2013 zda chci pomoci s rekonstrukcí silničního hospodářství jsem odpověděl ANO. Se svým týmem jsem vypracoval volební program DOPRAVA a tak připravil podmínky pro rekonstrukci dopravní infrastruktury. Již