02.01.2012 15:25:56
MZe podporuje novou učební pomůckou zájem žáků o zdravou výživu
Uživatelé webové stránky www.viscojis.cz/teens, jejímž hlavním posláním je informační podpora tohoto programu, na ní mohou najít novou učební pomůcku – pracovní sešity k jednotlivým kapitolám projektu.
Cílem programu je nabídnout učitelům i jejich žákům kvalitní podpůrný vzdělávací produkt, který vychází z ověřených informačních zdrojů a má ambice zatraktivnit výuku. Pedagogové mohou děti seznámit buď s celým programem, nebo s jednotlivými tématy, kterých je šest. Jsou to Živiny a voda, Výživová doporučení, Výživa a nemoci, Nákazy z potravy a jejich prevence, Otravy z jídla a Potraviny a bezpečnost.
„Sešity vznikly, aby žáci dostali pomůcku, díky které mohou zajímavým způsobem zjistit, co si z probrané látky zapamatovali. Tím, že jsou sešity interaktivní, nabízejí zábavnější, ne stereotypní formu procvičení jednotlivých témat, a nakonec i lepší motivaci k učení,“ řekl ministr zemědělství Petr Bendl s tím, že žák není jen pasivním posluchačem, ale má možnost spoluvytvářet výuku a aktivně se jí zúčastnit.
Pracovní sešity obsahují i řadu takových úkolů, kdy student musí sám navrhnout řešení, které je podle něj nejvhodnější. Šest pracovních sešitů je na webu www.viscojis.cz/teens uloženo jako aktivní odkaz v hlavním článku titulní stránky webu.
Program Výživa ve výchově ke zdraví vznikl ve spolupráci Informačního centra bezpečnosti potravin Ministerstva zemědělství, Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, 3. lékařské fakulty UK, Ministerstva zdravotnictví, Ústavu zemědělské ekonomiky a informací a Společností pro výživu.
Kateřina Böhmová
ředitelka Odboru komunikace MZe
Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje
0 příspěvků Vstoupit do diskuse
Komentovat článek
Tisknout