Vsadit všechno na elektromobilitu především znamená učinit z automobilu hračku pro majetné, jinak cenově nedostupnou pro miliony lidí. Nakonec to nemůže to dopadnout jinak, než dramatickým poklesem výroby aut a pádem této výkladní skříně evropského průmyslu.
Elektromobilita se má postupně rozvíjet a rozšiřovat. Pokud po ní lidé natolik touží, tak by určitě uspěla bez těchto zákazů, regulací a příkazů.
Klimatický plán EK je víc než cokoli jiného sociální experiment. Pro dnešní Brusel je individuální automobilová doprava, podobně jako letecká doprava, ideologický nepřítel.
Ostatně se stačí podívat, jak si počíná jejich předvoj ve vedení Prahy: budování dopravní infrastruktury stojí, zato se malují nesmyslné cyklopruhy, vyznačují se pro auta neprůjezdné oblasti, z parkovišť se dělají místa na sousedské klábosení s židličkami a stolečky a z kapsy řidiče se mají vytahovat další a další peníze za stále dražší parkovné a plánované mýto.
Evropská komise nám teď narýsovala v duchu nového klimaalarmistického náboženství grandiózní socialistický experiment. My, kteří máme zkušenost s budováním socialismu a máme ještě v živé paměti plány "poručíme větru, dešti," musíme předkládané návrhy naprosto rozhodně odmítnout. Nepovedou jinam než do nesvobody a do chudoby.