0.5 promile alkoholu
Pane senátore, rád bych se zeptal, zda vůbec víte, jak se vyhodnocuje zkouška na analyzátorech alkoholu. Protože když navrhujete dovolených 0.5 promile alkoholu, ve skutečnosti to bude 0.74 promile zjištěných na analyzátoru Drager. Od naměřené hodnoty totiž správní orgán odečítá hodnotu 0.24 promile. Je to proto, že 0.04 je chyba přístroje a 0.2 promile je součet všech možných faktorů, která mohou ovlivnit měření, např přirozená hladina alkoholu v těle člověka a pod. Takže při zjištění 0.76 promile bude cyklista beztrestný. A nezlobte se na mně, to už je celkem nebezpečné. Navíc u cyklisty je kladen větší nárok na ovládání kola. Zejména udržení stability. A cyklisti nejezdí jen na silnici. To bude opilých cyklistů na silnicích. Vždyť už nyní je dovolených 0.24 promile.
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
25.07.2018 11:24:55 - Ivo Valenta
Dobrý den, chceme cyklistům povolit limit 0,5 promile, tedy
více než je tomu dnes. Měření zůstává stejné a vyhodnocování zkoušky na
analyzátorech také. Vaše argumentace odpovídá Vašemu nesouhlasnému názoru s
naším návrhem. Zkrátka jak se říká: kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde. Máte
dojem, že řídit kolo je těžší než auto? Kdybyste si pozorně přečetl náš návrh,
věděl byste navíc, že výjimka pro cyklisti platí jen pro určitý typ
komunikace. Tedy jinými slovy “není silnice jako silnice”. IV
Normal
0
21
false
false
false
CS
X-NONE
X-NONE