Smysluplnost územní studie R43
Pane Šimek,v současnosti se řeší plán bez ekonomických podkladů. Tj. úředníci se chovají, že jim bude jedno, zda-li 1 km dálnice bude stát 15 miliard korun či 400 tis. kč. Nicméně ekonomické zhodnocení a posuzování smysluplnosti a možnosti výstavby proběhne až v územní studii, která bude až následný krok. Dříve se muselo dělat posuzování kumulativních jevů již při plánování a z tohoto důvodu byl předchozí stejný návrh zrušen NSS. Tento krok však byl vynechán změnou legislativy a hodnocení synergických vlivů či ekonomická rozvaha bude dělána až to tom, kdy se udělá tento plán. Má smysl dělat v současnosti za miliardy nesmyslné plány, které v sobě nenesou to základní - že budou moci být realizovatelné? Jak se bude postupovat, když se zjistí, že na tyto velkorysé plány nebude mít Brno peníze, či neprojdou synergycké vlivy? Odepíše se stamiliony a zahájí se hledání nové alternativy? Nebo se vydají vyjímky a vytvoří se kasta druhořadých lidí, pro které bude právo nedostupné?
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)