Klub provozuje také Železniční muzeum v Rokytnici v Orlických horách v sousedním Královéhradeckém kraji. Pardubický kraj prozatím na opravy lokomotivy přispěl v posledních letech jedním milionem korun.
„Letohradský železniční klub patří mezi velmi aktivní spolky, které se snaží udržovat železniční nostalgii v celých východních Čechách. Proto jsme v minulosti podpořili nejprve nákup parní lokomotivy 328.011 a následně její obnovu. Nyní řešíme také užší spolupráci v rámci připravovaného železničního muzea v Dolní Lipce a při obnově 310.922, kterou jsme v letošním roce získali do majetku od Českých drah,“ uvedl hejtman Martin Netolický s tím, že další podporu by kraj mohl poskytnout v příštím roce. „Provozuschopných exponátů bohužel dlouhodobě ubývá a vedle Českých drah, Národního technického muzea či spolků chceme v rámci našeho kraje sehrát úlohu subjektu, který napomůže tomu, aby se železniční nostalgie v regionu udržela a samozřejmě pokud možno prezentovala přímo v provozu. Proto budeme i pro příští rok pokračovat v pravidelných letních jízdách, kde bychom rádi vyzkoušeli také další možné tratě, protože v rámci oslav v Dolní Lipce se ukázalo, že zájemců o železniční nostalgii je v regionu velmi mnoho,“ řekl hejtman Martin Netolický.
Parní lokomotiva 328.011 byla vyrobena závodem ČKD Sokolovo v roce 1956 pod výrobním číslem 3704. Určena byla původně pro Severočeské doly výtopna Komořany. Po roce 1985 sloužila zemědělcům ze Slatiny nad Zdobnicí jako zdroj páry pro svou pařírnu a sušárnu brambor. Díky tomu se podařilo udržet lokomotivu v dobrém stavu. Později se o lokomotivu začala zajímat skupina zaměstnanců lokomotivního depa v Letohradu, pozdější zakládající členové Letohradského železničního klubu. Následně v letech 1996 až 2000 najezdila na různých akcích přes devět tisíc kilometrů. Po poslední jízdě, předčasně ukončené závadou na kotli byla lokomotiva uschována v Dolní Lipce a zakonzervována. Po vzniku projektu regionálního muzea v Rokytnici v Orlických horách byla lokomotiva v roce 2008 přemístěna do prostor výtopny a dlouhodobě zapůjčena jako exponát od Českých drah. Po ukončení nájmu se podařilo Letohradskému železničnímu klubu lokomotivu na konci roku 2019 odkoupit.