Česká pošta
Dobrý den. Využívám toho, jakou pozici má ČSSD ve vládě. Obzvlášť pro vás jako komununálního politika a poslance je to téma, kterým byste se měl zabývat. Jak hodnotíte fungování ČP? Podle mě absolutně nezvládá vykonávat služby, které nabízí, a za které si nechává zaplatit. Když zaplatím za balík do ruky, ale pošta se mi jej ani nepokusí doručit a rovnou ho uloží na poště - neokrádá mě tak? Neměla by peníze za neposkytnutou službu vrátit? Mé známé se zase minulý týden stalo, že jí pošta doručila zásilku, které jí vůbec nepatřila, byla určena na poštu a ještě na dobírku (pošťačka jí ale dala zásilku bezplatně). Smutné je, že kvůli tomu měla známá zbytečné starosti navíc. Teď zase pošta přichází s tím, že bude doručovat jen v některé dny. Ale vždyť to už dělá neoficiálně teď. A co to řeší? Už teď třeba na 3 přepážkách pracuje jen jeden zaměstnanec. Takže vyzvednutí nepřichází v úvahu. A jak chtějí třeba ve dvou dnech doručit všechny zásilky, když už teď to nezvládá? Děkuji. Mikuláš
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
Dobrý den,
nechci omlouvat stížnosti, které jsou na Českou poštu, zejména v případě nedoručování doporučených psaní a balíků, směřovány. Bohužel se tyto případy stávají. Věřím ale, že chystaná restrukturalizace, která má přinést jednodušší a rychlejší fungování služeb a vyšší spolehlivost doručování, stávající stav mění. Je také potřeba, aby se na poštách snížila fluktuace a odchod zejména zkušených řadových zaměstnanců, tomu by mělo pomoct i zvýšení platů zaměstnanců pošty, které nyní značně zaostávají za republikovým průměrem.