ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 3,83. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

24.08.2017 14:05:07 - Dešťová víla

podvody na spotřebitele

Dobrý den, kam se mohu obrátit, když kupující klame spotřebitele? Příklad z dneška. Koupila jsem si dva croissanty - měly být s čokoládou a proto byly 2x dražší než obyčejné. V práci jsem si je chtěla sníst, ale čokoláda žádná. Mohu to někde nahlásit? A jak to dokázat? Nebo když je v potravinách něco (třeba brouk), který tam být nemá. On totiž prodejce může říct, že tam čokoláda byla a brouka jsme si tam nastrčili sami...Podobný problém. Co když vám nesedí položky na účtence s nákupem? Jak to dát vědět ostatním lidem, aby si na to dali pozor a třeba šli nakoupit jinam? Děkuji za výklad

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

24.08.2017 17:38:05 - Jan Veleba

 Přeji též dobrý den. Pokud se týká Vámi uvedených příkladů u koupených potravin, kde neodpovídá deklarovaná kvalita, tak tam je to jednoduché - obraťte se na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci, kontakt najdete na internetu.

Pokud se týká varování ostatním lidem, aby si dali pozor na konkrétní nepoctivě účtující obchodníky, tak tam účinnou možnost Vy jako soukromá osoba, spotřebitel či zákazník nemáte. Můžete si samozřejmě stěžovat na České obchodní inspekci a záležitost reklamovat.