A CO SE POVEDLO V LIBERECKÉM KRAJI?
Podpořili jsme bezpečnost dopravy stavbou 2+1 pruhů hlavně ve stoupání (Jítrava – Suchá, Rádlo – Jablonec -dokončíme v říjnu, Kunratice – Jablonec – do provozu v květnu 2018)
Postavili jsme obchvat Dubé, obchvat I/15 Kravaře zahájíme v říjnu
Zmodernizovali jsme železniční úsek Liberec-Tanvald a stanici v České Lípě
Zrekonstruovali jsme Harrachovský a Rigelský tunel
ALE TEĎ TO NEJPODSTATNĚJŠÍ
Co uděláme za další 4 roky?
Opravíme silnici I/9 Svor
Budeme v úseku Sosnová - Dolní Libchava pokračovat v obchvatu České Lípy
Přestavíme mimoúrovňovou křižovatku Rádelský Mlýn
Postavíme obchvat I/15 Kravaře a v roce 2021 chceme začít stavět dopravní připojení Frýdlantska I/13 Krásná Studánka – Dětřichov
Zrekonstruujeme železniční stanice Malá Skála, Hrádek nad Nisou, Chrastava, Turnov a Semily
A konečně na jaře příštího roku dokončíme studii proveditelnosti na přímé železniční spojení Praha - Liberec. Pak by už měla začít projektová příprava, abychom se v budoucnosti z centra Prahy dostali do Mladé Boleslavi za 55 minut a do Liberce do 100 minut.
JAK PŘISPĚJI JÁ?
Jednoduše. Vždycky mě rozčílí, když vidím stavbu, která je ve 3 odpoledne prázdná. Přitom současné zákony umožňují, aby si obce, města, kraj, stát dávaly do smluv, že se bude stavět od rozednění do soumraku případně i v noci. I tak se o to skoro nikdo ani nepokusí a stavby pak trvají dlouho a dopravní zácpy se vlečou.
Dohlédnu na to, aby se stavělo v režimu 24/7/365 a aby to odsýpalo. A pomůžu zákonu, který zabrání obstrukcím ze strany nejrůznějších organizací, které stavby zpomalují.
A ještě jedna věc. Pokud jste se pokusili o prázdninách projet přes Liberec (i když ta situace vlastně trvá doteď), tak mi dáte za pravdu, že šlo o nadlidský úkol. Všechno rozkopané a neprůjezdné. A přitom jde jenom o koordinaci v přípravě. I tohle bude moje parketa - a jako poslanec si na ni došlápnu!