Proto se včera uskutečnila na Krajském úřadu Jihočeského kraje v Českých Budějovicích schůzka mezi hejtmanem Jihočeského kraje Martinem Kubou a ředitelem České pošty, s. p. Miroslavem Štěpánem, na níž ředitel České pošty informoval hejtmana kraje o učiněných opatřeních. A to jak v oblasti co nejrychlejšího dodání aktuálně nedoručených zásilek, tak v oblasti zamezení opakování podobné situace v budoucnu.
Podle ředitele České pošty došlo ze strany vedení českobudějovické pobočky k manažerským pochybením v oblasti řízení interních procesů v kombinaci s nedostatkem personálních kapacit. V současné době probíhá intenzivní náborová akce potřebného personálu a tak by měl být tento problém do budoucna vyřešen.
„Za vzniklou situaci se chci všem občanům, kterých se výpadek v doručování dotkl, omluvit a mohu říci, že uděláme vše pro to, aby se tato situace již neopakovala,“ sdělil generální ředitel České pošty s tím, že nedoručená pošta by měla být dodána všem adresátům do konce tohoto týdne.
„Jsem rád, že vedení České pošty si je tohoto problému vědomo, činí všechny potřebné kroky k nápravě a věřím, že se uvedenou situaci podaří v krátké době vyřešit. S panem ředitelem jsme se navíc dohodli na spolupráci a dalším monitoringu situace s doručováním nejen v dotčených obcích,“ uvedl hejtman kraje.