Marcel Chládek

  • SOCDEM
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 1,15. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA byl položen dotaz

Úspory

Pane senátore, myslím, že není možné dělat úspory přes technický personál, kde vidíte možnoxti úspor, pokud vůbec nějakých, ve školství Vy?

PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA byl položen dotaz

ŠIkana

Pane senátore, stále častěji se hovoří o kyberšikaně žáků i učitelů, zabýváte se také tímto tématem?

PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA byl položen dotaz

Maturity

Pane senátore, vítám snahu o ucelenost vzdělávání, maturita by měla být jakýmsi zakončením školy, tím spíš, že pořádnými testy by měly být prověřeny znalosti studenta v každém ročníků školní docházky a tady by se mělo ukázat, co daný student umí a jak škola funguje, na konci studia je to dost pozdě.

PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA byl položen dotaz

Kdy vlastně

Pane senátore, kdy vlastně vznikl projekt státních maturit a co mělo být jeho cílem? Zdá se, že se cíl, ať byl jakýkoliv rozplynul.

PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA byl položen dotaz

Platy nepedagogů

Dobrý den, píšete o platech nepedagogů, znám situaci ve zdravotnictví, s platy nezdravotníků je to stejně mizerné a stejné to asi bude i v jiných oborech s platy podpůrných zaměstání, jistě je potřeba se nad tím zamyslet, ale nemělo by to být komplexní?

PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA byl položen dotaz

Předělat?

Pane senátore, zdá se, že ve školství je problémů opravdu dost, maturity měly tuším původně srovnat úroveň vědomostí studentů středních škol, existuje vůbec nějaký nástroj, který by školám určoval, co mají studenti umět nebo je to každý pes jiná ves a pak se státní maturity nedají použít?

PhDr. Marcel Chládek, MBA
PhDr. Marcel Chládek, MBA byl položen dotaz

Co stím???

Dobrý den,četla jsem maturitní otázky z JČ. Nevěřila jem vlastním očím a otipovala jsem náročnost na 5-6 třídu ZŠ. Máte alespoň pocit, že se s hodně špatnýn trendem ve školství dá něco dělat?? Opravdu velmi smutné a výsměch pro ty, co se na maturity připravovali.Podotýkám, že jsem 30 let ze školy a mám jen maturitu.