Inkluze ve školství
Pane mistře, co uděláte proto, aby bylo v maximální možné míře možné umožněno studovat handicapovaným společně se zdravý...
Pane mistře, co uděláte proto, aby bylo v maximální možné míře možné umožněno studovat handicapovaným společně se zdravý...
Dobrý den a děkuji za otázku. Maturitní zkouška by měla být dokladem, že její držitel má určitou úroveň znalostí a stát musí tuto úroveň garantovat. To je smyslem celé věci. Povinná maturita z matematiky má ale smysl jen tehdy, pokud se zlepší výuka tohoto předmětu, a to již na základní škole. To je také jedna z věcí, na kterých už jsme z
Dobrý den pane ministře, jaký smysl má zavedení pro letošní žáky 9. tříd budoucí maturita z matematiky, když v průzkume...
Vážený pane Rotrekle, pedagogové o nutnosti doplnit si vzdělání věděli celých deset let. Nyní jsou pro výkon pedagogické profese nastaveny jasné parametry a vznikly rovněž výjimky, například pro rodilé mluvčí nebo učitele s bohatou praxí. Je na řediteli školy, jak zabezpečí výuku a samozřejmě musí konat striktně v rámci zákona o pedagogic
Dobrý den, jaké i/y se píše v tom či onom slově, to je učivo základní školy. Každý student vysoké školy má za sebou maturitu z českého jazyka. Rovněž samotné pedagogické fakulty nabízejí jazykovou výuku. Očekávám, že člověk, který chce učit, dbá na to, aby uměl správně česky. Je to spíše o osobním přístupu.
Dobrý den, výběrové řízení vypisuje ministerstvo vnitra a požadavky mají na svém webu zde: http://www.mvcr.cz/clanek/oznameni-o-vyhlaseni-vyberoveho-rizeni-634824.aspx.
Mohu se zeptat, jaké jsou požadavky na výkon pozice náměstka pro státní službu? Přijde mi divné, že by zrovna jazyky byl...
Dobrý den, myslíte si, že škola učí dostatečně český jazyk? Já si myslím, že ne. Zatímco se na středních školách vyučuje...
Dobrý den pane ministře, co si myslíte o následujícím postupu ředitelů: Ve škole A pracuje jeden nekvalifikovaný učite...
Dobrý den, děkuji Vám za názor. Ministerstvo školství plánuje hned několik opatření, jak srovnat rozdíly mezi středními školami. Základem je změna financování. Dnes totiž financujeme žáka na stejném oboru v každém kraji jinak. V budoucnu by to mělo fungovat tak, že například obor elektrotechnik bude podpořen stejnou
Dobrý den a děkuji za otázku, úprava hodinové dotace matematiky v oborech odborného vzdělání s maturitní zkouškou (kromě skupiny oborů Užité umění a umění, které mají hodinovou dotaci nižší než je 10 hodin) bude řešena dodatkem k příslušným rámcovým vzdělávacím programům. V prvním čtvrtletí příštího roku budou upraveny RVP těc
Dobrý den, podporuji navýšení sociálních stipendií, a proto jej také předkládám v zákoně o vysokých školách. Pokud vím, hlavním kritikem byl v této věci dlouhodobě pan Zlatuška. S pozdravem a přáním hezkých svátků Marcel Chládek
Ještě v prvním čtvrtletí letošního roku hrozila u Operačního programu Výzkum a vývoj pro Inovace (OP VaVpI) finanční ztráta téměř 10 miliard korun. MŠMT se podařilo tuto ztrátu snížit o více než 3 miliardy na 6,7 mld. Kč.
Pane ministře, ministr Bělobrádek odmítá valorizovat sociální stipendia chudým vysokoškolákům a tvrdí, že "navýšení zat...
Dobrý den, pane ministře, nedávno v médiích proběhla zpráva o nastavení minimální hodinové dotace pro matematiku v RVP n...
Dobrý den, jako úřednice na odboru školství našeho kraje se Vás musím zeptat, jakým způsobem chcete sjednotit úroveň jed...
Dobrý den, děkuji za dotaz i podporu. Co se týče roztříštěnosti pravomocí, neviděl bych to tak černě. Je nutné udělat několik systémových změn. Jak sama píšete, zřizovatelé mateřských a základních škol jsou převážně obce a města, střední školy zřizují kraje. Vše je však navázáno i na ministerstvo školství. Mým hlavním cílem je změnit financování re
Vážený pane Dánský, uvedených 27 projektů bylo prověřeno jak při schvalování Národní radou pro sport (nikdo nebyl proti), ve které je účasten i Vámi zmiňovaný Bc. Holeček. Těchto 27 projektů bylo prověřeno ještě jednou. Žádné pochybení shledáno nebylo, vše bylo v souladu s vyhlášenými podmínkami. Vše je zveřejněno na webu MŠMT. Osobně se domnívám,
Vážený pane doktore, děkuji Vám za podporu. V současnosti je náš systém nastaven tak, že MBA není brán jako titul VŠ, ale jako součást dalšího profesního vzdělávání.
Dobrý den, moc Vám děkuji za podporu! Kontinuitu strategie ve školství vidím rovněž jako klíčový prvek, bez kterého se nemůžeme hnout dál. Pevně věřím, že se mi podaří nasměrovat české školství správným směrem a že mí nástupci budou v tomto duchu pokračovat.