„Jak budete postupovat, aby nedošlo k podobným problémům, jako to bylo s firmou Geosan, kdy už v nějakém čase jste jistě věděl, že firma Geosan nemůže stihnout opravu a že můžou vzniknout problémy, a přesto se nestalo téměř nic a v prosinci nastal kolaps na D1,“ tázal se Petr Gazdík ministra dopravy.
Ministr dopravy uvedl, že je přesvědčený o tom, že se přes léto nebude scénář z prosince opakovat, protože v květnu nebo v červnu sníh určitě nenapadne. Také informoval, že v současné době je opravena nebo zmodernizována už polovina dálnice a druhá je potřeba dodělat co nejrychleji, protože se už v některých místech rozpadá. Proto požádal ŘSD, aby na všech místech, kde bude možno dalo do provozu zálivy a umožnilo autu, které bude nepojízdné přesunutí do těchto zálivů, díky čemuž by byla dálnice zprůjezdněna dříve.
Aby si ministr vyzkoušel jízdu po českých dálnicích na vlastní kůži, nabídl mu Petr Gazdík společnou cestu do Brna. Dan Ťok přislíbil, že v (zatím nespecifikovaný) pátek, ve kterém budou všechny plánované uzávěrky dálnice již v provozu pojede s Petrem Gazdíkem po D1 do Brna, a dokonce bude řídit, pokud ho předseda hnutí STAN pustí za volant.