Česká pošta
Dobrý den. Myslím, že právě pro vaši stranu by téma České pošty mělo být přednostní, protože ta má sloužit hlavně občanům v malých obcích. Ona ale absolutně nezvládá vykonávat služby, které nabízí, a za které si nechává zaplatit. Když zaplatím za balík do ruky, ale pošta se mi jej ani nepokusí doručit a rovnou ho uloží na poště - neokrádá mě tak? Neměla by peníze za neposkytnutou službu vrátit? Mé známé se zase minulý týden stalo, že jí pošta doručila zásilku, které jí vůbec nepatřila, byla určena na poštu a ještě na dobírku (pošťačka jí ale dala zásilku bezplatně). Smutné je, že kvůli tomu měla známá zbytečné starosti navíc. Teď zase pošta přichází s tím, že bude doručovat jen v některé dny. Ale vždyť to už dělá neoficiálně teď. A co to řeší? Už teď třeba na 3 přepážkách pracuje jen jeden zaměstnanec. Takže vyzvednutí nepřichází v úvahu. Nebo by si člověk musel vzít dovolenou. A jak chtějí třeba ve dvou dnech doručit všechny zásilky, když už teď to nezvládají? Děkuji. Mikuláš
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
04.03.2019 13:49:03 - Mgr. Petr Gazdík
Máte
pravdu, pro nás je téma pošt v obcích důležité a v minulosti se nám podařilo
odvrátit plošné rušení malých poboček. Druhou otázkou je, jak potom pošta
funguje. To je přesně věc, kterou může a musí ovlivňovat ministr vnitra, do
jehož gesce Česká pošta patří.