Co je na tomto inovativního?
„Pokud žákovi studium půjde, škola mu dá možnost postoupit dál a jít více cestou střední školy až gymnázia. Jestliže ne, vybere si vyučení v oboru, který si zvolí. Reálnou střední školou chceme vyřešit jeden ze základních problémů českého školství, a to je motivace,“ vysvětluje Petr Gazdík. A co je pro vás tou motivací? Dosažené vzdělání? Protože dnes se má podle mě líp člověk, co dělá rukama(třeba automechanik) než učitel. A nemyslíte, že tabulky, které jsou ve státní správě jsou dnes již přežitek? Co když někdo v něčem viniká, ale nemá na to papír, a kvůli tomu ho zaměstvatel nemůže přijmout? Můžete namítnout, aby si vzdělání doplnil, ale když máte třeba rodinu, moc času na vzdlávání vám nezbývá.
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
26.06.2020 10:28:51 - Mgr. Petr Gazdík
Milý občane Hurto! Právě v té vzájemné prostupnosti,
lehčímu přechodu např. z učebních oborů na gymnaziální studium a také ve větší
svobodě volby předmětů vidíme onu inovativnost. Pořád si myslím, že vzdělání
bude v budoucnu čím dál důležitější. Určitě máte pravdu, že potřebujeme dobré
řemeslníky a ti se také mohou mít lépe, než někdo studovaný. Ale to je přesně
ono: aby si každý vybral, co je jeho srdci a schopnostem blíž.