Mgr. Stanislav Berkovec

  • BPP
  • Středočeský kraj
  • poslanec
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 1,18. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

29.09.2014 23:45:12 - tom fuk

motorkář

Standovče Berkovče - stálo Ti to za to?? Ne nadarmo se říká ševče drž se svého kopyta!

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

22.01.2015 18:13:37 - Mgr. Stanislav Berkovec
Nazdar Tome!

Promiň - ale udělal jsi stejnou chybu, za kterou jsem mlátil po hlavě své začínající studenty žurnalistiky! Pokud chceš někoho kritizovat a soudit - a zajisté máš právo soudit - zjisti si prosím o něm alespoň základní informace. Dnes je to díky internetu sranda. Protože nepředpokládám, že si dáš tu práci kliknout na www. berkovec.cz / životopis, píšu Ti jen několik stručných údajů.

Tak tedy: v komunální politice ve Slaném jsem od roku 1989, jako člen městského zastupitelstva nebo rady působím téměř nepřetržitě od roku 1990. Na motorce jsem začal jezdit proto, že mi právě ve Slaném, jako mstu za moji kritiku francouzského šéfa komunistické strany Marcheze, který měl v roce 1993 ve slánském divadle velké setkání s členy KSČM, vedené tehdy p. Svobodou,zapálil služebního Peugeota 205 rádia Europe2. Náš tehdejší ředitel a úžasný člověk Michel Fleischman tehdy řekl - tak i koupíme služební motorku a tak jsem se ocitl v sedle Suzuki DR 650. Motorky mi čarovaly tak, že se staly součásní mé práce i života. Na tomto stroji jsem podnikl mj. i cestu po bojištích Bosny a Hercegoviny a do bojující Albánie. Jako novinář pracuji od roku 1988. V redakci vysílání legendárního Mikrofóra jsem patřil k těm"sedmi statečným" - jak nám tehdy říkali v Československém rozhlase - kteří odvysílali to, o čem jsme tehdy byli přesvědčeni, že je revolucí. Pak jme v této zemi budovali rádia Europe 2, odnož Europe 1 Frekvenci 1, potom jsem pomáhal budovat rádia HEY Brno, Hey Praha, rádio Dobrý den Liberec. Jsem členem redakční rady časopisu Prestige, stále publikuji v oblasti bezpečnosti silničního provozu, jsem už druhé volební období signatářem Evropské charty bezpečnosti. Do tzv. "vrcholné politiky" mě přivedla doslova nasranost z toho, co udělali naši politici s naší naivní podporou s naší zemí. Která už vlastně ani není tak úplně naše. Dlouhá léta jsem podporoval ODS, jako nezávislý jsem kandidoval za Starosty a nezávislé v senátních volbách a po oslovení hnutím ANO jsem se k němu připojil. Nelituji. Pracuji v mediálním výboru, v dopravním podvýboru a výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj. Tam všude se snažím zúročit a využít mé mnohaleté zkušenosti novináře, propagátora bezpečného dopravního chování i zastupitele a radního města. Už teď vím, že jsem konkrétně pomohl a pomáhám v mnoha causách. Například zamezení těžbě zlata v Mokrsku, problémy v našem Královském městě Slaný - chybné dotační projekty, parkovací dům, dotace v obci Královice, severní obchvat města, čistička odpadních vod.
Takže sám vidíš, že se od roku 1989, kdy jsem vstoupil do politiky, a od roku 1988, kdy jsem začal působit jako novinář, stále držím svého kopyta. I řídítek - do poslanecké sněmovny jezdím na skútru Malagutti Yesterday z roku 2005, má v sobě osvědčený motor Minareli 50 dvoutakt. Je to paráda, nakopávačka chytá i v největších mrazech.

Protože předpokládám, že jsi taky motorkář, tak Ti přeju dobré cesty!
...a ať Ti dobře klapou kopyta!
Pokud možno Tvoje.

Standa Berkovec