PaedDr. Ivo Strejček

  • Trikolora
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -0,22. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

24.04.2010 10:30:00

Od drahých billboardů zpět k idejím

Od drahých billboardů zpět k idejím

2 miliardy korun za poslední 4 roky na předvolební kampaně.

Téměř dvě miliardy korun vydaných za poslední čtyři roky na předvolební kampaně politických stran. Je to podle vás moc, nebo málo?

Samozřejmě je to moc. Předvolební kampaně jsou neúměrně drahé a rok od roku náklady rostou. Po léta akcelerují výdaje zejména sociální demokraté (kde asi ty neuvěřitelné peníze berou?), ostatní strany pouze kdesi vzadu pokulhávají. Politické strany by se měly v předvolebních kampaních vrátit k nabízení svých vlastních idejí a receptů. Bylo by dobré, kdyby v kampaních zmizely stovky bezduchých billboardů, podivných pokusů o kostnatý politický vtip a zbytečných osobních výpadů. Vše platí daňoví poplatníci a úcta k nim je (nejen) v předvolební kampani na místě.
Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama