24.04.2010 10:30:00
Od drahých billboardů zpět k idejím
2 miliardy korun za poslední 4 roky na předvolební kampaně.
Samozřejmě je to moc. Předvolební kampaně jsou neúměrně drahé a rok od roku náklady rostou. Po léta akcelerují výdaje zejména sociální demokraté (kde asi ty neuvěřitelné peníze berou?), ostatní strany pouze kdesi vzadu pokulhávají. Politické strany by se měly v předvolebních kampaních vrátit k nabízení svých vlastních idejí a receptů. Bylo by dobré, kdyby v kampaních zmizely stovky bezduchých billboardů, podivných pokusů o kostnatý politický vtip a zbytečných osobních výpadů. Vše platí daňoví poplatníci a úcta k nim je (nejen) v předvolební kampani na místě.
Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje
0 příspěvků Vstoupit do diskuse
Komentovat článek
Tisknout