Odpověď pro Matějku:
Stokrát opakovaná lež, se stává pravdou?!
Možná u paní ing. Havlik. Nikoliv u mne. Tak lživé vykonstruované odůvodnění a obvinění mé osoby, mne nenechává klidným a musím reagovat a uvést tyto lži v pravdu.
Opět se mi potvrdilo, že paní ing. Havlik, není tou pravou odpovědnou osobou, která přispívá ke klidnému provozu Ú.P. a je dobrým hospodářem se svěřenými prostředky a mocí . Právě naopak, pod vedením a správě úřadů ji svěřeným, narůstají nepokoje a to nejen mezi klienty ale i zaměstnanci. Jak může člověk který svým jednáním, připravil nemálo zaměstnanců o zasloužené a opravdu těžce zasloužené odměny a to svým jednáním překročením rozpočtu, zastávat tak odpovědnou funkci. Ale podle toho, co jsem poznal nyní i já na vlastní kůži, její arogance moci, ego tuto osobu posunulo ne jen až na samý okraj snesitelného jednání ale již za hranicí tolerance takového chování.
Nenechám své jméno hanobit člověkem, který vědomě lže a pro svůj pocit a účel, je schopný se snížit i k tak závažným lžím které poškozují ne jen mou osobu ale i bezpečnostní agenturu a její profesionální úroveň a to říkám s plnou odpovědností.
1. Nikdy jsem nebyl napomínán, ani se mnou nebylo vedeno žádné přestupkové řízení. Opak je a byl pravdou a to i při včerejším seznámení se zaměstnanců U.P., s obsahem odpovědi ing. Havlik.
2. Za celé cca 3 roky, si troufám říct že z titulu své funkce jsem přispěl k plynulejšímu a hlavně bezpečnému provozu a bezpečí klientů, tak zaměstnanců Ú.P. Nejsem typ, který nemyslí ale pozoruje a snaží se poukazovat na zjištěné nedostatky a ty s kompetentní osobou i řešit právě ke spokojenosti klientů, tak zaměstnanců. ( Byl jsem-li takový vyvrhel, jak o mně píše ing. Havlík, kde byla a její kontrola celé 3 roky že mne nechala hanobit jméno Ú.P. ) Ne, paní ing. jedná až když ji někdo jiný, než ona sama, poukáže na nedostatky! A to si nesmíte dovolit!
3. K uvedené nápravě a obměně personálií Bezpečnostní agentury. Ani zde paní ing. Havlik, nemluví pravdu a opět lže. Osazení zůstalo takové, jaké jsem pečlivě a dlouze vybíral a zanechal i s instruktáží pana Václava Drola jako recepčního.
4. Ke zmíněné interpretaci, mé odpovědi klientce: Ani ta, se nezakládá na pravdě a zaplať pánbůh, i tentokrát mám očité svědky!
Tak jako jindy, kdy jsem ve 14:00hod s cedulkou v ruce oznamující „ Uzavření 4tého patra z důvodu, přeplnění kapacity, byl systém vypnut“ a já žádám desítky ale spíše stovky klientů o pochopení (ač to nebyla má povinnost).
Jedna dosti hlasitě reagující klienta poznamenala, (křičela) že se sem nedá již cca 14 dní ani dovolat, co je to za bordel!
Natož jsem ji tak jako jindy předtím odpověděl:
Prosím Vás, jděte se podívat nahoru, lidé sedí i na schodech a tak se omlouvám za děvčata, která opravdu nemají čas, brát telefony. Ano, tuto větu jsem opravdu použil s tím, vysvětlit a pochopit proč se klienti nemohou dovolat.
Načež, paní ing. Havlik přispěchala a dosti nevybíravým tonem, udeřila „Co si to dovolujete říkat! Máte říkat: Že referentky jsou zaneprázdněné!!!“
Asi odpověď z příručky ale tu jsem neznal. Kdy by se více zajímala o navýšení počtu zaměstnanců, nemuselo by k takovým incidentům, vůbec dojít Ale to by se musela více věnovat problémům a potřebám Ú.P. než o to, být ředitelkou!
Jako pedagog, jsem pro vysvětlení, než pro nic neříkající frázi! A že je na Ú.P. počet zaměstnanců na příslušných místech nedostatečný, paní oblastní celou dobu ví. Za dobu co jsem zde působil, jsem byl 5 x napaden a z toho, jsem 3x musel vyhledat lékařské ošetření. S podivem, ani o tom paní ing. Havlik nevěděla. Obdivuji zaměstnance v jakém prostředí a za jakých podmínek vše zvládají. Hluboká úcta a respekt.
V Praze 27.2.2018 Pavel Matějka